Cityzone

Wyszukaj

FAQ

REALIZACJA ZAMÓWIENIA

 

  1. Czy muszę najpierw się zarejestrować żeby dokonać zamówienia?
    Nie nie musisz się rejestrować. Możesz dokonać zakupów jak tzw. gość.

  2. Złozyłem zamówienia na dwie rzeczy ale w oddzielnych zamówieniach. Czy będę dwa razy płacił za przesyłkę?
    W takim przypadku zawsze staramy się żebyście nie ponosili niepotrzebnych kosztów i wysyłamy towar jedną przesyłką.
    Jednak obydwa zamówienia muszą być złożone przez tę samą osobę badż użytkownika.
    W takiej sytuacji prosimy Was o (macie dwa wyjścia):
    1) napisanie o tym w komentarzu do zamówienia,
    2) zadzwonienie do nas na numer 514 74 22 77 i poinformowanie o tym fakcie podając numery obu zamówień.

  3. Przez pomyłkę zamówiłem towar, którego nie chcę jednak kupić. Co mam zrobić w takiej sytuacji?
    Jeśli przypadkiem złożyłeś  zamówienie, którego nie chcesz otrzymać, skontaktuj się z nami jak najszybciej pod adres email: sklep@capzone.pl lub telefonicznie pod numer 514 74 22 77.

  4. Co zrobić jeśli nie otrzymałem maila z potwierdzeniem zamówienia towaru?
    W takiej sytuacji prosimy Was o jak najszybszy kontakt z nami pod adres email: sklep@capzone.pl lub telefonicznie pod numer 514 74 22 77.

  5. Czy wszystkie towary w Waszym sklepie są dostępne od ręki?
    Większość towaru znajduje się w naszym lokalnym magazynie. Jeżeli jakiś produkt jest w magazynie zewnętrznym zawsze w opisie towaru zawieramy dodatkową informację o czasie realizacji zamówienia.

  6. Czy mogę zamówić towar, którego nie ma w tej chwili w Waszym sklepie?
    Niestety na tę chwilę nie ma takiej możliwości.

  7. Jeżeli brakuje danego rozmiaru, czy mogę liczyć na jego ponowne pojawienie się w sklepie?
    Czasem uda się domówić brakujące rozmiary jednak zdarza się to niezbyt często.

  8. Czy mogę odebrac towar osobiście?
    Tak jest możliwe na terenie Krakowa ale po uprzednim skontaktowaniu się z nami i uzgodnieniu wszystkich szczegółów dotyczących odbioru (miejsce oraz godzina).

 

PŁATNOŚCI

 

  1. W jaki sposób mogę zapłacić za towar w Waszym sklepie?
    Do wyboru macie następujące formy płatności:
    - przelew tradycyjny na nasze konto
    - przy pomocy serwisu Przelewy24 - przelew online/karta płatnicza
    - płacąc nam przy odbiorze osobistym
    Więcej szczegółów dotyczących płatności znajdziecie na stronie Płatności

  2. Chcę zrobić tradycyjny przelew za zakupione towary. Jakie mam wpisać dane?
    Nasze dane do przelewu:
    mBank: 49 1140 2004 0000 3602 7471 5409
    PERSPECTIVE Michał Berens
    ul. Brzozowa 8
    25-209 Kielce

  3. Co mam wpisać w tytule przelewu?
    Wpisujcie zawsze numer zamówienia, który pojawia się w mailach generowanych automatycznie przez sklep - ułatwi to i przyspieszy realizację zamówienia.

  4. Jakie są koszty dostawy?
    Koszty dostawy zawsze pojawiają się automatycznie podczas składania zamówienia.
    Możecie je również znaleźć na stronie Płatności.
    Dla zamówień od 250 zł przesyłka jest darmowa (niezależnie od wybranej formy dostawy).
     
  5. Czy podane na stronie ceny towarów są aktualne i ostateczne?
    Informacje dotyczące dostępności produktów jak i ich cen są codziennie aktualizowane.
    Zgodnie z obowiązującym prawem towary umieszczone na stronach naszego sklepu są jedynie ich prezentacją i stanowią zaproszenie do składania ofert kupna w związku z czym zastrzegamy sobie prawo do zmian cen podanych w sklepie.

 

WYSYŁKA

 

  1. W jaki sposób realizujecie wysyłkę?
    Zamówienia wysyłamy za pomocą firm kurierskich - K-EX, DPD a także poprzez Paczkomaty InPost.
    Na terenie Krakowa istnieje możliwość zrealizowania odbioru zamówionego towaru przy pomocy usługi "Podaj Dalej" w Paczkomatach.
     
  2. Na czym polega usługa "Podaj Dalej"?
    Usługa "Podaj Dalej" polega na dostarczeniu przez nas paczki do Paczkomatu przy ul. Marii Konopnickiej 78 (stacja paliw Shell Paczkomat KRA948).
    Z tego samego Paczkomatu odbiera towar klient w dogodnych dla siebie godzinach - koszt usługi tylko 4 zł.
     
  3. Dlaczego w opcjach płatności za przesyłkę przy zamawianiu towaru nie ma możliwości wyboru dostawy Paczkomaty "Podaj Dalej"?
    W związku z tym, iż sprzedajemy towar na całą Polskę i chcemy uniknąć niepotrzebnego zamieszania w przypadku zamówień z miast innych niż Kraków, opcji tej nie ma standardowo udostępnionej pod odbiorem osobistym.
    W celu ustalenia odbioru poprzez Paczkomaty "Podaj Dalej" na terenie Krakowa prosimy o kontakt z nami przed złożeniem zamówienia pod adres email sklep@capzone.pl lub pod numer 514 74 22 77.